Pay Your Homage...Now Feed Me!!

Tuesday, December 06, 2005

10 Stickers-Stickers Yang Keji

Di kedai eksesori keleta terdapat belbagai jenisan aneka stickers. Sesetengah stickers ini adalah menepati ciri-ciri seolang ahbeng. Antala stickers tersebut termasuklah "Tune by Razo,Type-R, GReddy, Spoon, Mugen, HKS" dan lain2 sticker performans. Stickers2 ini boleh menambahkan kekuatan kuasa kuda keleta anda.

Posting wa kali ini adalah mengenai 10 stickers2 keleta yang telah wa kenalpasti sebagai sticker keji yang tidak sepatutnya digunakan oleh olang lamai kelana sticker2 ini amatlah mengelirukan maknanya, serta salah dali segi moral dan akhlak kita lakyat malaysia.


Sticker#1:
+---------------------------------+
BABE ON BOARD
+---------------------------------+

Babe bermaksud polumpuan cantik selupa itu Maya Karin, Erra Fazila, Yasmin Hani (wachaa!) dan lain-lain polumpuan cantik lagi. Wa talak paham mengapa ada polumpuan talak cantek tetapi masih mau menipu olang lamai dengan menggantungkan sticker "Babe On Board" di cermin belakang keleta meleka. Wa mau honk!honk! keleta tepi meleka pun talak mood setelah melihat lupa meleka. Manyiak jahat. Adakah meleka tiada belasa malu? Apakah meleka tidak memikirkan pelasaan ibubapa meleke dengan pelbuatan keji meleka itu? Bagaimana pula dengan pelasaan pemandu2 lain yang kuciwa melihat tiada babe on board pun? Sedey teramat...sob..sob...*Bitch!*

Ingatlah pemandu-pemandu sekalian. Sekilanya lu bukan seolang babe, sila jangan tampal ini stickers pada keleta anda. tidak baik menipu olang lamai. Begitu jua, walaupun sekilanya lu betul2 seolang babe, lu tidak perlu menampal ini sticker kelana if u're a babe on board, we will know. *Honk! Honk!!!*

p/s: The "Babe" here is not in any way referring to Babe the Ignoramus (or whatever she call herself nowadays) yang sering boleh dilihat berkeliaran di dalam wa punya luangan tikus keji. Halap maklum.

***

Sticker#2:
+---------------------------------+
IF YOU THINK THIS CAR IS CUTE,
WAIT TILL YOU SEE THE DRIVER
+---------------------------------+

Laaaaannnjiaoo! Most of the time I seeing the car is cute but the driver no cute.

Can u blame them? Yes.

Bagaimana sekilanya I thinking the car is NOT cute (ie ugly!), adakah belmaksud pemandu keleta itu jua sama tidak cute (ie ugly!) ?

Can u still blame them? Yes.


Sungguh mengelirukan itu makna sticker. Kepada meleka2 yang terbabit, wa merayu. Tolonglah jangan tampal ini maciam punya "ohh..I'm cute!" dan "I'm furny" stickers pada bampar atau cermin keleta anda. Lu hanya memalukan dili sendiri. It is not cute, it is not furny. Only u yourself thinking that way yang hanya menipu dili sendiri dan jua olang lamai.

***

Sticker#3:
+---------------------------------+
DREAMCHASER
+---------------------------------+

Riteeeeee... Kepada para pemilik ini stickers, i only wish u all the best in chasing your dreams. Just dont bugging me anymore i dowan to buy your toothpaste and whatever else u have for sale nor do i want to sign the membership forms.

***

Sticker#4:
+---------------------------------+
IDONTGOTO UNIVERSITY
+---------------------------------+

Wa lasa kemungkinan besar university ini adalah universiti yang paling terbagus di dunia. Universiti ini telah melahirkan lamai olang2 yang beljaya di dalam kehilupan. Kemanyiakkan meleka yang menampal sticker ini adalah pada keleta mercedes dan jua keleta2 mewah. Wow! I want to go studying in this university too!! *Snore*

***

Sticker#5
+---------------------------------+
MY CAR IS NO FERRARI
BUT NEITHER IS YOURS

+---------------------------------+

Pemilik keleta ini mungkin belasa bahawa sticker ini sangat cool. Sticker ini sebenarnya adalah sangat tidak cool. Sticker ini hanya mempamerkan kelendahan IQ pemilik keleta ini. Lu ingat olang talak tau apa maciam lupa fellali aa?? Semua olang pun tauuu fellali lupa maciamana lar. Semua olang pun tau lu talak bawak fellali. Tidak perlu canang satu lebuhlaya maahh. Ini sorhai bikin malu dili sendili sahaja.
***

Sticker#6

+---------------------------------+
WHEN I GROW UP I WANT
TO BE A FERRARI
+---------------------------------+

The owner of the car with this sticker is definitely need to glow up. He thinking he so cool but ekcelli he is loser. Please dont be a loser. Peel the sticker off your Kelisa, ok!

***

Sticker#7
+---------------------------------+
AKU HIDUP DALAM BLUES
+---------------------------------+

Sticker keji ini ada gambar katun itu mamat "Aku Hidup Dalam Blues". Sungguh keji. Wa lasa selupa mau baling wa punya selipar sama itu driver. Kita patut pukul ini olang belamai2 sehingga dia insaf. Terdapat satu lagi version iaitu BLUES UNTUK AKU. Ini pula katun minah bertudung tetapi berpakaian baju manyiak ketat nampak shape badan. Wa pun talak belapa paham itu makna "blues untuk aku". Wa lasa meleka salah cetak sepatutnya "Aku Hidup Dalam Blue Movie" atau "Blue Movies Untuk Aku" lebih bermakna. Porns are keji.

***

Sticker#8
+---------------------------------+
HONDA. THE POWER OF DREAMS
+---------------------------------+

Ini pun wa lasa salah cetak jua. Sepatutnya adalah Honda. The Power of Dreaming. Ini adalah kelana untuk dreaming kita perlu tidur. Selepas tidur dan dreaming, balu keesokan hali badan ada powah tenaga. Sekilanya tidak cukup tido, tiada powah untuk pergi kerja pun.

***

Sticker#9
+---------------------------------+
FOUND MY DREAM JOB
AT JOBSTREET.COM
+---------------------------------+

Sticker ini banyak kelihatan pada teksi-teksi sekitar Wilayah Persukutuan Kuala Lompo. Wa pun tamau manyiak cakap.. Lu sendili boleh pikir.

***

Sticker#10
+---------------------------------+
YOU KISS YOU PAY
+---------------------------------+

Sticker ini menelangkan bahawa lu perlu bayar selepas lu cium dia. Jelas terbukti bahwa pemilik ini keleta mempunyai ciri2 seolang enterprenur. Belia mau menjadi seolang whore yang mempunyai bisness model yang lain dali yang lain -The Mobile Whore- Of cos have to start small-small first. So pakai kancil dulu dan berniaga kecil-kecilan dengan melonda2 mencari pelanggan. Vely good business strategy! Apabila bisness sulah berkembang maju, balu lah boleh menambahkan service2 lain kepada pala pelanggan. Apabila sulah kaya laya kelak, balu boleh angkat itu keleta Missbitchi Ewo 7...Keleta idaman setiap ahbeng2 seluluh dunia. Namun begitu, wa ingin mengingatkan lu olang bahwa menjadi whore adalah plofession yang keji.

***


10 Stickers diatas telah wa kenalpasti sebagai sticker keji. Polis dan JPJ sepatutnya menjalankan tanggungjawab meleka dengan menyaman pengguna stickers di atas kesalahan menjadi memandu keleta bersticker keji. Namun begitu.......


*** EDITED ON FRIDAY DEC 09 2005 ****

The Kejiest Sticker Award goes to.....

+---------------------------------+
(insert hubby/boifren here)
LOVES
(insert wife/gilfren name here)
+---------------------------------+

Yup..Sticker laki bini atau boyfren gelfren ini tersangat lah keji. I'm speechless ok? Sesiapa yang didapati memakai sticker ini patut dipukul belamai2 sehingga meleka insaf. Thanks to Mr.Lojakbuah (sila baca luangan tikus keji) yang telah menominate sticker ini sebagai sticker yang paling terkeji di kalangan sticker2 keji di seluluh dunia..

Kita hilup bermasyarakatan tidak elok membuat sesuatu yang di luar nilai-nilai mulni yang telah di ajar di sekolah lendah sehingga pelingkat sekolah menengah. Sekilanya lu olang ada lasa mau tampal sticker, sila minta pandangan plofessional wa dahulu, kelana dikhuatili lu olang akan tersalah beli sticker keji yang akan menyebabkan lu pun menjadik keji jua.

Akhir kata, sila berhati-hati di jalan laya..
Sekian, telima kasey.

61 comments:

Anonymous said...

gua punye sticker, let's go diving! manyiaaakk kewl. haiyah. lu tak payah bagitau pon gua sudah tau.

Khairil said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Khairil said...

hak! hak! hak! butul kata lu ahbeng! memang sungguh keji! lagimau tambah selikit...pada pendapatan gua, adalah lagi keji jikalau meletak stiker berjenama lain pada keleta yg jenamanya adalah lain dalipala sticker yg dilekatkan diatasnya.....saaaangat keji lagi b*loooh punyer.....seperti contoh:

http://kampungpath.blogspot.com/2005/02/do-you-have-honda.html

ahbeng! lu sungguh anti-piramid&directselling aaa? wahhh kita kawan meh!!
suuuungguuh tiada perikemanusiaan ini olang directselling! hilup meleka adalah untuk mengejar luit sahaja....dan untuk mendapat perciuma itu keleta besar....
kasihan sama itu keleta kerana mendapat tuan yg sungguh keji....

hana_kirana said...

"IF YOU THINK THIS CAR IS CUTE,
WAIT TILL YOU SEE THE DRIVER"

dunno why, i selalu baca sticker ini as: the car is cute and the driver adalah tak cute langsung.

tapi i tak keji ok

Wong Ah Beng said...

anony: ho ho diving is cool..sambil menyelam boleh meminom ayerr... Lu diving equipment sulah complete aa kawan? :o

torqxic.. Ohh wa setuju..sungguh keji tahap dewa itu Wish tampal sticker hongda...sure manyiak olang lain pun jiwa kaciau melihat perlakuan owner Wish tersebut :p

HanaKilana.. wa pula selalu baca sticker tersebut as: the car is cute and the driver is cuter.. (Which no true 99% of the time)
See? I told u oleady sticker ini keji kelana mengelirukan masyalakat >:o

Anonymous said...

satnam srivaheguru? wahlauwey.. mana lu nampak sticker ini ah beng? bikin wa terpikir ayah pin tapi versi bikin kingdom di batu caves sana.
Wa mau tau lu ada taruh sticker ka di kereta lu? Wa punya kereta masih belum ada sticker. Apa sticker paling bagus mau lekat di kereta ha?

Ely said...

one thing about me. i dont like stickers. mengotorkan kereta dan kekadang tak masuk diakal betul stickers nih semua.

sticker i hate most in San Francisco, 'My child is an honor roll student from (whatever) School'. which means that their kids get straight As in school. i get a bunch of them but still, must tell everyone meh?

Khairil said...

hoish kawan! you shud rekonsderation pasting stiker on your cars lehh...becos aaa i tell you why becos...akording to liceboys, stikers can inklease the perfomen of the cars one, inklease POWAH mehh...espacially if you use stiker like GReddy, Tuned by Razo....wahhlauweii!! some liceboy claim after pasteing those stikers aaa they feel like have extra 20-30horses in their licemachine mehh...feel like can over take Subalu Implezza WRC with one eye closed meh...

bop bop bop bop bop bop
(pehhhmanyiak syiook itu munyik...anytime soon ahbeng!?)

an0nymous-ign0ranus said...

ahbeng chiak kau sai!! ahbeng lei lo hai!!!

siot kau.

HAHAHAHAHA ... tak pepasal aku lak yg dijadikan contoh yang keji.

now i need a shoulder to cry on. can i borrow your shoulder or not?

Desparil said...

beng,

wa manyak setuju sama lu punya posting ini kali. memang ramai olang selalu buat keji pigi tampal itu sticker-sticker yang keji terutama di kl ini. memang patut kena saman.

wa mau tanya sama lu bebelapa pekala:

1. dulu wa cakap tampal itu tune by razo punya stiker boleh kasi inclease hosepower lu kata wa salah. sikalang lu kata betul. apa macam ini ah beng? betul ka tada betul?

2. apa lu punya pendilian olang yang tampal itu stiker budak kecil kencing bedili? adakah keji atau tidak keji?

3. wa ada tengok juga setengah olang tampal itu stiker namo amitabha. adakah ini juga keji atau kena masuk satu kategoli sama itu satnam srivaheguru?

4. ada juga wa nampak itu olang taruk stiker aum. wa ingat dia limau tapi bukan. manusia biasa juga. adakah dia juga masuk kategoli keji?

sekian telima kasey. wa mau pigi makan salapan.

Anonymous said...

hayoo klezy ket, i ting aaa if a hindu pipel rid yor blog, dey shuer engri wan...itu satnam vaheguru sumer deals with ugama la beng. dont pray pray aaa...ugama veri sensitiv isshuuu

Fiza said...

lu jgn takut, beng. wa hanya tampal itu sticker berbentuk seekor panda dan seekor tapir...

dan juga sticker road tax.

Lala-land said...

I saw this car has a plate #:
myXpaid

I think that is soooo cool!
BTW kerete saye tak ade sticker...

Wong Ah Beng said...

pojan.. sticker paling bagus mau lekat di keleta adalah load tax :p

ely.. tidak semua stickers mengotorkan keleta dan tidak masuk diakal. But u're right; sticker san fransisko itu ada lah keji jua.;)

torqxic.. uhh..tetapi Subalu Implezza pun ada stickers jua laa kaawan..itu sticker bintang dan bulan.. Lu angkat Missbitchi Ewo 7++ lagi syiok tidak perlu stickers >:)

babe.. Contoh yang keji? Nahhh.. really..btw how is your frosbitten nipple ploblem? :?

Wong Ah Beng said...

desparil.. ok jawapan..

#1 Yaa lor, sekilanya lu tampal itu sticker sahaja memang laa talak tambah powah. Lu kene suluh olang bernama Razo kasik tune lu punya keleta dulu, selepas itu balu tampal sticker , balu powahh...butul? >:)

#2 itu sticker budak kencing beldili adalah keji kelana ia menunjukkan ibu bapanya talak ajar itu budak nilai-nilai mulni suka kencing melata2 sambil berdili ;p

#3 namo amitabha adalah termasuk kategoli satnam srivaheguru.. Undefined..

#4 stiker aum.. Tidak perlu tanya lagi. ini sticker semestinya keji. Apa itu aumm? olang gila ka? butol? ;)

Wong Ah Beng said...

nurul bahiyah.. Why they must be angly? wa talak cakap pun itu sticker adalah keji maahh..wa hanya mintak explaination.. :?


9.. sticker panda dan tapir? wa talak paham. elabolate please? btw, load tax is cool sticker.


enthralled hearbtreakee.. ahah..singh believes..dank yu for the enlightenment..
Yes i oso hate vely much sticker representing the drivers name.. But i hate even more stickers with the drivers email address...teramat lah ter-keji-est !!

missYY.. no! no! sticker itu talak kool.. Lu tampal sticke GReddy lagi koool.. :p

Wong Ah Beng said...

*****PENGUMUMAN ****

Wa ingin menjelaskan sekarang bahawa stickers2 yang berunsur keagamaan dan kepercayaan adalah tidak termasuk dalam kategoli sticker keji. Satnam srivaheguru adalah sticker yang OK.. Lu olang boleh tampal ini sticker.

Sekian telima kasih.

PiN(u/a)Ts said...

lu tampal sticker apa ah beng?

wa tepelanjat la bila lu mau baling kasut tengok itu sticker "blues untuk aku".. lu kucing pakai kasut ka?

kat area sini pun ada satu sticker keji, "i've been there - alamanda".. aku pun gi alamanda gak tapi tak yah pun nak cerita dengan orang.. ahahaha..

an0nymous-ign0ranus said...

sticker paling aku meluat is sticker PTD. mau rasa nak langgar aje the cars bearing those stickers.

my frostbitten nipple hor, if i tell you how it is doing now hor, i won't get any shoulder to cry on lor. so cannot tell. but thank you for you concern.

and i miss you too.

nadya.s said...

ah beng,
sungguh keji la lu..hheheheeee..gua takboleh nak cakap apa lagi dah.. sticker itu keje, ah beng pun keji kerana berfikiran keji..

Anonymous said...

ah beng...stiker like this keji or not??

1. Mean People Suck - Nice People Swallow

2. I still miss my ex, but my aim is improving

3. If i wanted to hear from an asshole, i'd fart

4. Horn Broke, watch for finger!

5. Smile if you aren't wearing any underwear....

Anonymous said...

tadi gua nampak satu waja, ade sticket Thundercats. Lu punya sedare ke Abeng?

anis daud said...

ko cakap cenggini buat aku terpikir la. aku dah tak ingat langsung sticker mende kat kete aku tuh. tapi aku agak yakin yang ia agak keji. keji tapi cemerlang, gemilang dan terbilang ok.

it's tough to be in the corporate world. =)

AppleB said...

ahbeng, kalau itu sticker Manchaster United atau MU kasi tampal besar2 depan cermin ada keji ka??

MA said...

Wa cuma ada itu stiker AAM.

Itu tayar pancit wa tatau tukar wohh..mesti panggey itu AAM lor.

RaNdoMHEarTsOfArMylla said...

I publically announce that i have a stuffed doll(the kind that sticks to the car window ) which says "babe on board"...although it's not a sticker...but i literally felt like i've been mocked (again) by ah beng keji...hehehe...first the lyrics..and now this
whyyy ah beng...why do you have that gut instinct which physicly hates me....perhaps i was a cat in my past life...i was a hot one and i turned you down because you're not hot enough for me
padan muka lu...wa resurrect jadi manusia yang tidak bermuka cantik..tetapi lu masih tetap kucing keji...

Wong Ah Beng said...

### PENGUMUMAN ###

to desparil..
Wa telah mengenal pasti makna sticker itu AUMM.. Ia sebenarnya adalah sejenis mantera, atau chanting of hinduism.

Atas dasar2 itu, maka wa ingin memohon kemaafan kepada lakyat hindu seluluh dunia. Wa juga dengan sukacitanya menarik balik kejian wa telhadap itu sticker. Kesempatan ini jua diambil untul mengiktilaf sticker AUMM sebagai sticker yang tidak keji kelana belunsurkan kepercayaan dan keagamaan..

Sekian telima kasih.

Wong Ah Beng said...

pinat..
wa tampal sticker load tax sahaja. Selain load tax, wa juga menampal sticker jenama minyak hitam wa kelana di situ ada tulis last milage tukar minyak hitam..senang untuk mentenence.."I've been there - Alamanda... hehe.. yaa betul ini sticker keji >:)

zuhri..
yaa wa jua setuju.. *ehh..i think i oso got that kind of stickers..Better peel it off later..* :B

Babe..
Yess babe... Please langgar them. Itu manyiak kuat makan undertable money punya olang... Oh, have u founding any shoulder to cly on yet? flostbitten nipples is dangelous u knoww.. if anyone terjentik it could crack and fall off later.. :/

nadya.. Lu lupa satu lagi mende yang keji iaitu tikus keji..ngeh ngeh ngeh :0

Wong Ah Beng said...

kittykau..
1: Sticker ada unsur2 lucah..tidak bagus untuk nilai2 mulni.
2,3,4 & 5: Stickers yang lucu. sesuai untuk tontonan umum. Ini adalah dibolehkan. My fav is #4. mana mau beli? ;)


anony..
Untuk mengetahuan anony, bukan hanya waja, tetapi semua keleta ploton yg balu2 adalah memakai logo thundercats jua. Thundercats..Whooooreeeeee! :D


anisism..
Colpolate world is tough.. but being an ahbeng is even tougher. People nowadays dun appreciate abbengs.. :(


applepie..
Sticker Manchester United atau MU atau stickers sukan yang lain adalah tidak keji, selagi pasukan itu masih power. Sekilanya pasukan itu asyik kalah ajer di stadium, maka sticker2 meleka akan otomatik menjadi keji :)

Wong Ah Beng said...

mak andeh..
Stickers AAM adalah sticker yang keji. Ia menunjukkan seolah2 keleta lu manyiak cikai dan gelenti akan losak di jalanraya, sekaligus mencerminkan bahawa keleta lu talak bagus.. U dont want people to think your car sucks, right? Sila tanggalkan :)

ailin..
why #7? lu mau olang pukul lu belamai2 meh? Untuk keselamatan dili, i advicing lu to take off the stickers.. :/

comment deleted..
????

landomhatsofamila.. jangan berputus asa sebegitu jua..apa2 yang wa posting adalah hanya pendapat wa sahaja yang tidak semestinya betul..(But i oso think u must be one damn hot pussssy -cat- in your past life that turns me down..thats why... so dont turn me down again hor >:)

Wong Ah Beng said...

slipless in gelugol..
Sticker 1 - University of Ontahmano <-- yaaa kejiiiiiiii :D
Sticker 2 - Sex Instructor : First Lesson Free <-- ho ho ho kemungkinan ini olang adalah pakar sex therapy. Wa jua ingin mengambil that free first lesson, if they have plactical training :D

Wong Ah Beng said...

aiilin.. oii lanciap adalah talak bagus untuk kesihatan boleh menumpulkan akal fikilan. Sila belpuasa untuk mengulangkan amalan tersebut.. ngeh ngeh ngeh >:D

RaNdoMHEarTsOfArMylla said...

hahaha...
how shweeett...no no..won't turn you down my subtle heart ah beng...
but lu kene terima wa seadanya yah...
walaupun wa keji..walaupun wa geisha..hehe

may said...

HAHAHAHA! pos manyiak lawak. dan keji. wa suka.

Wa macam 9 jugak, ada sticker panda tuh. WWF la. bukan "world wrestling federation" tau. olganisayshen yang cuba menyelamat dunia tuh.

Anonymous said...

Beng-beng ah.. itu stiker huluf punyia ok ka? Wa nampak lamai olang tampal itu stiker "P" laa.. ok ka?

-euphoria-

Wong Ah Beng said...

landomhatsofamila..
Wa telima seada-adanya.. nonononooo... don phunk with my heartt :p

may..
bagaimanakah sticker panda dan tapir dapat menyelamatkan dunia? Olganisasi WWF yang wa kenali hanyalah itu wrestling sahaja.. Stone Cold said soooo..! |:o

anony: ewwphobia..
Sticker P adalah bagus kelana ia bermaksud "Profesional" belmakna lu plofesyenel dliver yang memandu secara sopan dan santun jua. So please stick to the left lane ya!
Coming thruuuuu.. >:)

pinky angel said...

hahahhaaa...
"babe on board"
teringat apa yg tergantung kat kereta nina a.k.a landomhatsofamila.

kami semua suka berebut utk duduk di sebelah cermin yg memaparkan tulisan itu kerana kami yakin kami hot babes.hahahhaa

wa talak ada keleta.wa ada itu motor skuter.(minah skuter..hehe..)
wa benci sticker smpi wa lasa wa mau buang itu no.plat punya sticker.tp wa telpaksa tampal juga utk mengelakkan saman. ++ stiker casavila (lumah wa).itu #$^%$%@#%^$& punya pak guard paksa wa tampal utk bg wa masuk parking.

an0nymous-ign0ranus said...

can i play with one of your six nipples? or can i have one of your six nipples transplanted onto mine, to replace the frostbitten one?

you're so cute even if the truth hurts.

Anonymous said...

Babe - Lu jangan cakap lucah-lucah la...Lu punya flost-bitten nipple tu, kasik kucing makan sudah-la...

bertique said...

beng,

gua lasa ada elok demi menjaga hati org ramai lu buang itu yg last punya sticker .. itu cadangan gua yg tilak sebelapa pandai. sekulang2 tidak wujud sentimen2 yg tilak sihat dikalangan pembaca ini blog.

no 2. eh mana wa punya no 1??

tatak apa.

itu sticker "the harder the better" tatak keji meh??

AppleB said...

ahbeng the montel cat,

ada lagi satu wa mau tanya. wa pernah nampak ada kereta pasang itu sticker "Tune by Razo,Type-R, GReddy, Spoon, Mugen, HKS" la..tapi hor di dalam itu kereta ada gantung2 itu hello kitty atau pink panther punya patung. adakah itu kereta cool dan masih dlm golongan ahbeng?? hiks! :D

Desparil said...

beng,

tenkayu for educating me. wa caya sama lu, beng..

Zed said...

-------- WATCH OUT!!! ---------
KEJI AH BENG CAT ON-BOARD
.. WILL PEE ON YOUR LEG! ..

nadya.s said...

ah beng + ZED,

and MOP the cat will laugh his ass off..bila dia tengok WAB do 'that' nanti.. hehehehheee..

WAB.. kekejian lu telah membuahkan cinta dan ketersukaan terhadap kucing yg berfikiran keji..huuhuhh..

Wong Ah Beng said...

pinkyangel..
pheeweet.. lu gamba baru aa? manyiak ghetto supastahh laa luuu.. ini maciam wa gelenti lebih lamai tikus keji mau berkenalan sama luu jua. :P


la femme..
tidak apa.. stiker P (for 'Proffessional') adalah sticker yang kool.. Stick to the left lane yah! Lane hoggers patut dipukul belamai2 jua..ngeh ngeh ngeh :)


ailin..
Semestinya wa adalah amat kiut. Lu mana mau picit? >:)


rojakbuah..
heheh..I must say.. sticker tampal nama suamiisteri atau boyfren girlfriend adalah sticker paling TERKEJI didalam dunia.. :D

Wong Ah Beng said...

babe..
If i give u one of my nippies, then I will look like a cacat cat. I duwan to be cacat cat. A cacat cat dun look cute enymore.. :o

anony..
err...we cats dun eat nippies. IAMS pelasa nippies, we might consider though.. :>

bertique..
wa lasa pun begitu jua..semakin hali semakin lamai yg komplen jua itu last sticker. So today i will be editing my posting (uhh terasa keji pulak meng-edit entry selepas posting)
btw, The harder the Better adalah sticker lucah tiada nilai2 mulni... KEji!! :/

applepie..
gantung2 hello kitty,pink panther, spiderman yang melekat di celmin keleta itu, serta menggantung patung beruk matyeh gantung jua adalah pelbuatan keji. Meleka yang melakukan ini patut dipukul beramai2 >:(

Wong Ah Beng said...

desparel..
sama-sama. Kita sama-sama belaja :)

zed..
wa cute maa.. i pee on people's leg oso i can get away with it ;P

nadya..
MOP kucing jantan meh? MOP can kiss my ass.. Grrrrrr *rival*.. btw, benci itu adalah bertanda sayang.
Sila benci wa kucing keji lagi dan lagi.. ;D

Wong Ah Beng said...

### PENGUMUMAN ###

Wa telah mengedit itu wa punya entry last part. Ini adalah untuk mengelakkan rusuhan kaum, dan jua untuk memberi anugerah The Kejiest Sticker Award.

Sekian telima kasih..

Elina said...

Ah Beng, lu punya kereta ada tampal sticker SPCA tadak?

bertique said...

woi beng!

mula2 wa nak cakap: the harder the better mana ada lucah ?? dia cuma sedikit keji aja laaa ...

no 2, wa tabik spling kat lu kerna begitu prihatin kepada sentimen rakyat malaysia seluruhnya (wah wa cakap selupa wakil lakyat aja ...)

lu berbahagia la membunuh beberapa tikus keji semasa weekend ya.

Wong Ah Beng said...

rojakbuah.. Ya. Wa ingin mengucapkan syabas kepada lu kelana telah mencadangkan sticker lakibini/boyfrengilfren tersebut. Wa sakit pelut sama itu sticker wor..

elina.. menampal sticker spca talak penambahan kuasa kuda keleta wa, so wa talak tampal. Wa hanya tampal itu sticker di blogspot wa sahaja. Lu sulah sign?

betik..Kita lakyat maleysia perlu lebih sensitif telhadap isu2 yang boleh mencetusan rusuhan kaum kelana kita masyalakat majmuk berbilangan bangsa hidup aman lamai lukun tetangga.

anis daud said...

psycho sial ko. asal aku tak pernah nampak pon sticker yang terkeji dalam dunia tuh? aku rasa, kat sini, sticker yang paling keji pernah aku tengok, adalah satu sticker australia map yang dipangkah, tertulis : AUSTRALIA'S FULL.

macam lah orang nak sangat dok sini. racist nak mampos. tu baru keji.

Wong Ah Beng said...

anisism.. Uuu sticker keji itu ada wa penah jumpa. dia tampal cermin belakang besar2 "(some guy name) sayang (some girl name)" menggunakan font times new roman... I think so they customised themself..

lojakbuah.. Yaa wa setuju.. hukuman pukul belamai2 adalah wajib bagi ini maciam punya olang supaya meleka insaf jua.

hana_kirana said...

how about this sticker:

"SEKOLAH PONDOK JE..."

yang ditampal di kereta BMW ataupun Mercedes?

Wong Ah Beng said...

hanakilana..
hehe somehow that sticker looks cool laah..

shay said...

ahbeng..wa balu balik dr sabah arr..tarak sempat baca lu munya blog..

waaaaa..i like la this topic...manyiak Kool..

the kejiest sticker ittew mmg betul..wa manyiak mencik olang mau tayang dia munya nama kasik tampal itu keleta...manyak keji

Wong Ah Beng said...

diran kesuma..
'yuck fou'...kool!! sticker ini ada ciri2 ahbeng beljaya :D

shay..
lu penah nampak keleta tampal sticker dia punya email address? laaagi hamsap :!

jennifer..
itu sticker talak dijual di kedai2 biasa.. kene customed maaa :p

Rain said...

Aiyoh Ah Beng koko ah... gua pun lagi satu "babe on board"... tapi malu lah selepas baca lu punya belog... hehe... Itu sticker member gua beli dari oztralia, dia beli 2.. 1 beb, lagi 1 "Men made me what I am today, a bitch"... jadi, member I semua undi gua guna "beb" sebab "bitch" mereka kata itu bukan gua... tapi takpe lah.. gua "kau been phoi" (gua hokkien lang mah), talak hodoh sangat lor...kekekekeh. ;D

Wong Ah Beng said...

rain..
ho ho ho!! sila tanggalkan itu sticker keji. Lu babe tidak perlu apa-apa sticker pun olang akan tau jua.. Honk!Honk! :D

banjarconverto said...

aku nak tambah satu lagi

'tengok boleh, pinjam sorryyy..'

apa kejadahnyer lak sticker ni pegi melekat kat belakang kereta? yang aku tau, sticker ni Ujang punya. nak lekat kat handphone tu lain la hal..

anak harunnnnnn.....

Anonymous said...

Apa macam la...
'Jesus loves you' pun tak boleh ah?


Kiss my asss!!